9 Mart 2012 Cuma

C:\Windows\System32\System32.exe bulunamıyor Hatası ve Çözümü


Uyarı Kayıt Defteri Düzenleyicisi’ni yanlış kullanırsanız, işletim sisteminizi yeniden yüklemenizi gerektirecek ciddi sorunlara neden olabilirsiniz. Microsoft, Kayıt Defteri Düzenleyicisi’nin yanlış kullanımı sonucunda ortaya çıkan sorunları çözebileceğiniz konusunda garanti vermez. Kayıt Defteri Düzenleyicisi’ni kullanmak kendi sorumluluğunuzdadır.
Bu sorunu gidermek için, virüsü Windows Kayıt Defteri’nden tümüyle kaldırmalısınız. Bunu yapmak için şu adımları uygulayın:
  1. Başlat‘ı ve sonra Çalıştır‘ı tıklatın,  kutusuna regedit yazın ve Tamam‘ı tıklatın.
  2. Aşağıdaki kayıt defteri anahtarlarının her biri için, anahtarı bulup tıklatın, Düzen menüsünde Sil’i tıklatın ve silme işlemini onaylamak için Evet’i tıklatın:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\SystemSAS system32.exe
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\CMD cmd32.exe
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices\SystemSAS system32.exe
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices\CMD cmd32.exe
    HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\SystemSAS system32.exe
    HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\CMD cmd32.exe
    HKEY_Local_Machine\Software\Krypton
  3. Kayıt defterinde, aşağıdaki anahtarı bulun ve tıklatın:
    HKEY_Local_Machine\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Shell
  4. Düzen menüsünde, Değiştir‘i tıklatın.
  5. Explorer.exe yazın ve ENTER tuşuna basın.
  6. Kayıt defterinde, aşağıdaki anahtarı bulun ve tıklatın:
    HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Kazaa\LocalContent
  7. C:\%Windir%\UserTemp veya C:\%Windir%\User32 klasörlerine başvuran tüm değerleri silin.
  8. Kayıt defterinde, aşağıdaki anahtarı bulun ve tıklatın:
    HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\iMesh\Client\LocalContent
  9. C:\%Windir%\UserTemp veya C:\%Windir%\User32 klasörlerine başvuran tüm değerleri silin.
  10. Kayıt Defteri Düzenleyicisi’nden çıkın.
  11. Bilgisayarınızı yeniden başlatın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder